10 tipov pre lepšie zaspávanie

Prebytočná energia, stres alebo rozptyľovanie môžu ovplyvniť vašu schopnosť zaspať. Zistite, ako môžete vylepšiť kvalitu Vášho spánku.

1. Poskočte si

Pravidelné cvičenie dopoludnia: telocvik, jazda na bicykli alebo aerobik, čokoľvek čo vás unaví. Alebo možno podvečerná prechádzka po okolí.

2. Pracujte od 9.00 do 17.00

Zanechajte prácu za dverami bytu. Naučte sa pred spaním myslieť na niečo príjemné a nie na povinnosti. Keď už to nejde inak, odložte prácu najneskôr hodinu pred spaním.

3. Ponorte sa do toho

Teplý, relaxačný kúpeľ uvoľňuje napätie, čo uľahčuje zaspávanie. Dajte si horúcu sprchu, ktorá môže zafungovať rovnako.

4. Oddeľte priestor

Ak budete pracovať a žiť v rovnakom priestore, napríklad v podkroví, alebo pracovať z vašej spálne, môže to mať vplyv na spánok. Tým skôr musíte prácu a spánok striktne oddeliť.

5. Biely šum

Pravidelný, tichý zvuk pomáha zaspať.

6. Jasné svetlá, veľké mesto

Možno túžite po pokojnej, tmavé spálni. Stačí vypnúť počítač a zbaviť sa všetkých blikajúcich svetiel.

7. Meditujte

Ak ste v strese alebo rozrušení, uvoľnite telo meditáciou.

8. Masáže

Relaxačná masáž, zvlášť s partnerom tiež dokáže robiť zázraky.

9. Píšte

Ak vás niečo trápi, robte "domáce úlohy". Pred spaním uložte svoje myšlienky na papier, alebo na weblog.

10. Zaľahnutie

Choďte spať len, keď ste unavení. A ak do 30 minút nezaspíte, vstaňte z postele a skúste niečo iné a pokojné, ​​ako čítanie nudnej knihy alebo počúvanie tichej hudby.

Ak potrebujete pomocnú ruku s výberom matraca - pripravili sme pre Vás sekciu: Ako vybrať matrac .

Radi by ste sa dozvedeli viac o tipoch pre lepšie zaspávanie? Skúste sa poradiť s našimi odborníkmi - nájdite si svojho najbližšieho predajcu.